პროექტი


  1. პროექტის სახელწოდება:  მე  მობილური, ინტერნეტი და ... 
  2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მობილურის/ინტერნეტის დადებითი და უარყოფითი მხარეები. 
  3. პროექტის აქტუალობა: ტექნოლოგიებმა დიდი ხანია თითოეული ჩვენგანის ყოველდღიურობაში შემოაბიჯა და უმნიშვნელოვანესი ადგილი დაიკავა. მინიშვნელოვანი ადგილი უკავია მოსწავლეთა ყოველდრიურ ცხოვრებაში. 
  4. პროექტის მიზანი: მოსწვლეები დაფიქრდნენ და გაანალიზონ რა დადებით და უარყოფით გავლენას ახდენს ტექნოოგიები მათზე; გამოიყენონ ნასწავლი ტერმინოლოგია და საბაზისო ცოდნა უცხო ენაზე. მოსწავლემ შეძლოს წაიკითხოს და გაიგოს პუბლიკაციები საინტერესო და აქტუალურ თემატიკაზე.
  5. მონაწილეთა ასაკი:  X კლასი
  6. ვადები ხანგრძლივობა: 2 კვირა
  7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები გააკეთებენ კედლის გაზეთს; შექმნიან კარიკატურებს თემასთან დაკაშირებით; დაწერენ მცირეზომის ესე -ებს. 
  8. პროექტისათვის საჭირო რესურსები: კომპიუტერი; ფლაერები; მასწავლებლის მიერ გამზადებული ბარათები.  
  9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეებს ურიგდებათ დავალებები. იყოფიან ჯგუფებათ.  აიღებენ ინტერვიუებს ფსიქოლოგისგან, თანატოლობისგან, მშობლებისგან.  შექმნიან კარიკატურებს კედლის გაზეტებს.
  10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: 
  11. უცხ.ს.VI.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ., ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა, ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა)უცხ.ს.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, მოსწავლეთა დამოკიდებულება სკოლის მიმართ, უცხოური ენების სწავლა და სხვა)უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენის ცოდნის აგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
  12. პროექტს ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):  რუსუდან ამბრიაშვილი
  13. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: ruso.ambriashvili@gmail.com
  14. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: https://rusudanambriashvili1.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment