- პროექტის სახელწოდება: მე მობილური, ინტერნეტი და ...
- პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მობილურის/ინტერნეტის დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
- პროექტის აქტუალობა: ტექნოლოგიებმა დიდი ხანია თითოეული ჩვენგანის ყოველდღიურობაში შემოაბიჯა და უმნიშვნელოვანესი ადგილი დაიკავა. მინიშვნელოვანი ადგილი უკავია მოსწავლეთა ყოველდრიურ ცხოვრებაში.
- პროექტის მიზანი: მოსწვლეები დაფიქრდნენ და გაანალიზონ რა დადებით და უარყოფით გავლენას ახდენს ტექნოოგიები მათზე; გამოიყენონ ნასწავლი ტერმინოლოგია და საბაზისო ცოდნა უცხო ენაზე. მოსწავლემ შეძლოს წაიკითხოს და გაიგოს პუბლიკაციები საინტერესო და აქტუალურ თემატიკაზე.
- მონაწილეთა ასაკი: X კლასი
- ვადები ხანგრძლივობა: 2 კვირა
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები გააკეთებენ კედლის გაზეთს; შექმნიან კარიკატურებს თემასთან დაკაშირებით; დაწერენ მცირეზომის ესე -ებს.
- პროექტისათვის საჭირო რესურსები: კომპიუტერი; ფლაერები; მასწავლებლის მიერ გამზადებული ბარათები.
- პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეებს ურიგდებათ დავალებები. იყოფიან ჯგუფებათ. აიღებენ ინტერვიუებს ფსიქოლოგისგან, თანატოლობისგან, მშობლებისგან. შექმნიან კარიკატურებს კედლის გაზეტებს.
- საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
- უცხ.ს.VI.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები
მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე (მაგ.,
ინტერნეტის/ მობილურის/mp3-ის დადებითი და უარყოფითი მხარეები, უსაფრთხო სკოლა, როკ-მუსიკა,
ჯანსაღი კვება, წიგნი, კომპიუტერი და სხვა). უცხ.ს.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს
სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე (მაგ., მოსწავლე და მობილური ტელეფონი, მოსწავლეთა დამოკიდებულება სკოლის მიმართ,
უცხოური ენების სწავლა და სხვა). უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას
შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო
მიზნით გამოყენება.
- პროექტს ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): რუსუდან ამბრიაშვილი
- ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: ruso.ambriashvili@gmail.com
- პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: https://rusudanambriashvili1.blogspot.com/
პროექტი
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment